بايدها و نبايدها در حركت زيربغل هالتر تى بار

بايدها و نبايدها در حركت زيربغل هالتر تى بار :

متاسفانه غالب ورزشكاران براى انجام اين حركت، پشت خود را گرد ( قوز) ميكنند،
چون در كل فعاليتهاى روزمره خود استايل صحيح بلند كردن اجسام رو رعايت نميكنند
همانطور كه در اين كليپ مشاهده ميكنيد ، ستون فقراتى كه به صورت كمانى شكل باشد، هنگام بلند كردن وزنه دچار نيروى برشى قدامى(به سمت جلو) ميشود و رباطها و عضلات اين ناحيه قادر به جلوگيرى ازين اتفاق نيستند،كه اين بسيار خطرناك است
اما زمانيكه #ستون_فقرات در حالت طبيعى حفظ شود حين انجام حركت، عضلات راست كننده ستون فقرات با ايجاد نيروى برشى مخالف نيروى برشي وزنه، باعث خنثى شدن خطر آسيب فتق ديسك و مهره هاى كمر شخص ميشود،

برای دیدن فیلم های آموزشی به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید .


آدرس مطب : اصفهان خیابان شمس آبادی چهارراه قصر ساختمان قصر نور واحد 305
تلفن : 32240068 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بايدها و نبايدها در حركت  زيربغل هالتر تى بار
دلایل کمردرد ناگهانی
آیا صداهای گردن طبیعی است
ارتباط بین شانه درد و حمله قلبی
علت گرفتگی عضلات گردن چیست ؟
چاقی و خطرات آن
بیماری های اسکلتی عضلانی